Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: inąd
|
Wysłany: Wto 13:56, 15 Kwi 2008 Temat postu: Egzamin Gimnazjalny |
|
|
Na życzenie.
Ja proponuję ustalić jakiś sposób porozumiewania się na egzaminie.
Np. najpierw ręką pokazujemy numer zadania (dajmy na to 10), a po pokazaniu zadania pokazujemy liczbę od 1 do 4. Jeden palec to odpowiedź A, dwa palce to odpowiedź B itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamila
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:06, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
to jest duzo lepszy pomysl niz z tymi znakami bo to sie wszystkim myslilo jestem za
a moze ktos wkleic linka z testami do rozwiazywania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rogal
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilhelmshafe
|
Wysłany: Wto 14:41, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ciężko będzie się porozumiewać...
Testy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomoce:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rogal dnia Wto 14:44, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: inąd
|
Wysłany: Wto 15:16, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ciężko będzie się porozumiewać... |
Czemu ? Można by się umówić, że stuknięcie knykciami w blat oznacza "pomocy". Tylko żeby nie było, że ktoś będzie pytał o każde zadanie. Tylko wtedy, gdy naprawdę za cholerę nie można nic wykombinować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arczi
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Albion
|
Wysłany: Wto 16:16, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Można by to robić takim systemem: Stukamy rytmicznie, np. co trzy sekundy i czekamy aż ktoś nam odpowie jakimś umówionym znakiem. Następnie stukamy tyle razy, jaki jest numer zadania i czekamy na odpowiedź. Jedno stuknięcie - A, 2 stuknięcia - B, itd., a chrząknięcie oznaczałoby "nie wiem".
Tylko w razie pomyłki byłoby cienko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arczi dnia Wto 16:17, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramcin
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Związek Radziecki XXI wieku
|
Wysłany: Wto 16:22, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym radził opracować jakiś system znaków, który nie będzie bazował na wykorzystywaniu zbyt dużej liczby sygnałów dźwiękowych za jednym razem o dość przyciągającym brzmieniu. W innym wypadku powstanie taka orkiestra, że w końcu nauczyciele się wkurzą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ramcin dnia Wto 16:23, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arczi
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Albion
|
Wysłany: Wto 16:29, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Równie dobrze można użyć prostego i cichego "pst!".
Albo porozumiewać się na migi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arczi dnia Wto 16:30, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: inąd
|
Wysłany: Wto 17:51, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jakiekolwiek rodzaje porozumiewania się dźwiękowego nie wchodzi w rachubę. Każdy idiota usłyszy symfonię dźwięków wyłaniającą się z strony jakiegoś ucznia. Jeżeli już, to może być to tylko pojedynczy, niby przypadkowy dźwięk, zwracający jednocześnie uwagę wtajemniczonych uczniów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: from wioska
|
Wysłany: Wto 20:11, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jestem za. Powinniśmy jednak trochę potrenować a zostało mało czasu. Może na matmie? Tam są zadania abc? Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: inąd
|
Wysłany: Wto 20:16, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nice Idea.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramcin
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Związek Radziecki XXI wieku
|
Wysłany: Wto 20:25, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie no teraz to będzie trening dla prawdziwych szpiegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawellek
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:39, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli coś dla mnie ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamila
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:07, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ale to jest dobre zeby na matmie to trenowac ale to musze byc jakies przypadkowe odglosy zeby sie nie pokapowali ale zebysmy my wiedzieli o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Administrator
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: inąd
|
Wysłany: Wto 21:12, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja proponuje umówić najwyżej 3 znaki dźwiękowe. Moje propozycje :
1. Stuknięcie (jedno lub więcej krotne) w blat stołu.
2. Baaaaaardzo głośne wciągnięcie nosem (dużo głośniejsze niż naturalne)
3. Stompnięcie nóżką od krzesełka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamila
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:14, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
dobre jest tez upuszczenie na lawke dlugopisu co mi sie czesto zdarza z najmniej odpowiedznim momencie chyba wiecie o co chodzi nie?:PPP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|